Alla inlägg den 29 april 2009

You

Av Frida - 29 april 2009 08:26

I regret that i let you back in to my life.

I regret that i spoke to you that day.

I regret that you are the one i think about.








.

.

.



Stop being so wonderful i cant take it!!!

.

.

.

Av Frida - 29 april 2009 08:19

Just nu känner jag att jag inte kan ta mer.

Orkar inte att ha det såhär längre. Samma sak varje dag, jag står inte ut!!!

Har tagit på mig för mycket denna gången, har så mycket att göra så jag vet inte hur länge till jag orkar ha det såhär. Vill bara lägga mig ner och sova i en vecka typ.

Hade verkligen behövt semester. Kommer dock inte ha någon fråns i höst typ. Har inte tid att vara ledig i sommar.

Nej jag är trött på mitt liv nu. Händer fan inget nytt och är så sjukt trött på det.




Idag ska man till arlöv och exprementera med ericas hår, får se om man kan få henne till att se någerlunda normal ut :P

Ska försöka hinna med en runda på obs innan jag ska hem och se greys.





Boooorrrrriiiing.!!!!!!!!!




Imon är det sista dan att jobba denna veckan vilket är jävligt nice. Ska dock inte göra ett skit i helgen. Är ju pank som vanligt :P

Blir kanske en vända in till stan och flumma runt lite men är inte säker än.




Aja nu är min rast slut och nu ska man åter till ett rent helvete av hjul. =(

Ovido - Quiz & Flashcards