Alla inlägg den 9 april 2009

Av Frida - 9 april 2009 12:06

Haha mammas kommentar när jag sa till henne att om hon inte orka laga mat så kunde vi ta en fika istället :P



Haha hon blev lite smått sur och svarade tillbaka att hon tänker vist laga mat för hon är fan inte 90 år och invalid :P haha Älskar min mamma såna här dagar :P



Haha aja idag ska man då få lagad mat av mamma, duscha och slappa lite hemma, sen ska man till bagdad med täckt hem till Ricky. Haha jävla snutar tar mitt täcke va fan tror dom. :P

Blir väll en lugn kväll med film bara kan jag tänka mig. Plånboken strejkar liksom :P Det tycker vi inte om :/




Duuude nu slutar jag snart :D Älskar denna gaypåsken ledig helt mycket :D

Pösshaj

Av Frida - 9 april 2009 08:20

Blev en riktigt lyckad dag ändå.

Var skit nice på jobb igår, Fick nya arbetsuppgifter igen :D

Nu ska vi bli återförsäljare för Tellus som har stängt ner i malmö. Dom säljer hjul av alla sorter.

Och gissa vem som ska bli fullt ansvarig för det?

FIJA :D

Bilr säkert flummigt :P




Efter en riktigt bra dag på jobb så ringer man X och han svarar, nån fitta som anmält honom och enligt X och många andra är det falska anklagelser. Mjo det tror jag med men finns ändå en del av mig som tror att det måste hänt något liksom.



Efter man snackat med X så åker man till jouren och möter upp humlan. Vi sitter och muppar oss utanför jouren en stund, mobbar skiten ur X när den kommer. Sen hade man turen att upptäcka att man hade pengar :D

Så då blev det ?




DD så klart :) satt där till  kompis stängde, sjukt trevlig kväll med bulldoggar, tooooast/pizzasallat och smirnoffIce :D Mumma

Nog första gången det har varigt trevligt att vara ute med X bland mina polare. Krille och hans fruga kom också. Jag och humlan blev dragna och jag blev sjukt trött :P

Gick ner i byn och handla cigg och dumpa humlan sen blev det soooova :P Niiiiiice ;)

Ovido - Quiz & Flashcards