Alla inlägg den 8 april 2009

Av Frida - 8 april 2009 13:04

Måste ju bara skriva att du är underbar. Tack för att du har varigt vid min sida dessa dagarna, det är tur du snackar så mycket för annars så hade jag inte pallat med dessa dagarna. Älskar dig grymt mycket snäckan, du är allt det vet du..


.



If you ask the question i will say yes ;)

You and me until the end ;P




.




Pink


Fingers - Humlan


Cuz i can - Fija



.




Kommer inte glömma dessa dagarna :P

Längtar till i helgen :P

Fan vad kul vi ska ha det vill jag lova :P



Av Frida - 8 april 2009 12:45

Då var man på jobb igen då =)

Ska bara jobba idag och imon sen  är man ledig igen =)

Har varigt fullt upp nu dom senaste dagarna.



I fredes var man med annie och marko på DD :) trevligt

Blev taxi hem pga av en korkad person :P



Lördag  stack man och handla med mamma, sen åkte man till arlöv för att ta bussen med humlan till lomma. Åt och drack nårra cider, skulle egentligen festa till det men det sket sig, var helt slut båda två.



Söndag var det storstädning och laga  middag som gällde, sen kom humlan och familjen, en dryg dag sen tog vi tåget till arlöv, DD och nårra snabba  drinkar, sen blev det cider och smirnoff ice  vid våra bänkar sen bar det av mot byn, hade sjukt kul. Riktigt underbar kväll med humlan =)




Måndag blev man väckt kl 10 av några extremt jobba snutar så jag och humlan drog in till stan och drack iste :P när vi sen kom på att bowlingen öppna kl 2 så var man ju tvungen att åka dit där :P mina sista pengar försvann nere i bowlingen, blev sjukt trött så det blev film och kudden efter det.  Igår låg jag i sängen hela dan.



Rökte bara 2 cigg igår så jag är jätte duktig :P




Idag ska jag bara jobba sen hem och slappa igen. Woho vilket liv jag har :P

Ovido - Quiz & Flashcards