Direktlänk till inlägg 27 mars 2009

Fuck't up

Av Frida - 27 mars 2009 07:42

Fan asså. Igår var verkligen den värsta dagen änsålänge. Jag åkte från jobb för jag skulle till frisören, hoppar av på sockerbit och går för att hämt ut pengar. Tar ut 4600 för jag skulle ge mamma 2600 och frisören ca 900 och sen skulle jag handla en massa saker på obs. Jag går mot gamla kinesen för att handla nått att dricka men dom idioterna ska antagligen lägga ner så dom hade inte ett skit där inne, går ut igen och sätter mig utanför frisören, röker en cigg och går in och sätter mig och märker att plånboken inte ligger i fickan. Jag har tappat den är min första tanke, så jag går runt på hela fucking sockerbit och kollar men inte ett spår av den, går in och frågar i butikerna, men ingenting.




Ringer polisen och anmäler, spärrar alla kort som kan spärras. Går in och avbokar min tid hos frisören som jag fick för att jag inte kunde vänta till i slutet av april för att få. Gå ut och letar ännu mer, men inte ett spår. Man tänker ändå att eftersom att det blåste så jävla mycket så skulle ju pengarna flugit ut och då borde jag ju sett den eftersom att jag kom på det 1 min efter jag måste ha tappat den. Men sen är det ju också bästa stället att tappa en plånbok på i arlöv. Klart som fan att en jävla blattejävel tagit pengarna liksom.




Så hela dan igår satt jag bara och tänkte på hur jävla lycklig den fittan som hitta plånboken måste ha varigt och hur kul dom har haft för mina pengar som jag har jobbat och slitit för. Fan helt jävla sjukt. För om det hade varigt en smart och normal människa så hade dom ju ringt mig eftersom att alla mina nummer står i plånboken. Men inte ett samtal. Nu ska man till polisen idag för att få ett personintyg så jag ska kunna ta ut pengar och sen får man bara hoppas att jag får tillbaka pengarna från försäkringskassan, sen får man skaffa nytt leg och alla dom andra korten. Fan säger jag bara. Och just denna månaden också, hur fan ska jag kunna klara mig på 8000??

Jag har räkningar som ska betalats och sen fyller man år, hur fan ska jag har råd att gå ut den 4:e nu?

Och hur fan ska jag kunna leva på dom pengarna som väl blir över efter alla räkningar? och nästa månad? Hur fan gör man då? eftersom att jag inte kan betala mamma denna månaden så får jag ju betala henne mer nästa och hur fan ska det gå till??



Faaaaaaannn..




Hela min månad är förstår bara för att det inte finns ordentliga människor i arlöv. Fuck...

Somebody kill me.


 
 
Ingen bild

annie

27 mars 2009 18:26

J-VLA ARLÖV!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards