Alla inlägg den 29 mars 2009

..

Av Frida - 29 mars 2009 08:13

Lördagen var inte så händelsrik, vaknade åt frukost, blev hämtad och körd till Farris, skulle egentligten jobbat på bowlingen men hade grymt ont i ryggen =( Hade behövt dom extra pengarna. Ja sen trivs jag ju där nere också =)




Blev iallafall en massa film och glass och 2 långa rundor med farris orkade inte mer var helt slut. Orkade inte äta heller fan vad lat man är liksom :P Men det va nice. Höll på att somna vid nio tiden men det kom en massa bra filmer så decka inte fråns runt 3.




Farris vaknade vid 7 som vanligt. Så han gick ut med mig en runda sen blev det soffan igen. Sov fram till nio sen var det hopplöst. Gick ut igen sen kom narkomanen och hämta mig och körde mig hem. Blev film igen. Mr Broocks. As bra =) sen decka jag vid två tiden och vaknade inte fråns mamma väckte mig vid sju på kvällen. Hel skumt eftersom att jag alldrig brukar kunna sova mitt på dagen. Men men.. Sen blev det tv:n istället sen gick man och la sig igen . Dö tråkigt liv jag har :P

Ovido - Quiz & Flashcards