Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Frida - 30 mars 2009 17:50

Känns som om jag ska somna. 1 timme kvar att jobba nu.

Hela huvudet snurrar på mig. Bara priser, hyllnummer och artiklar i huvudet.



Kom på en sak innan, en ganska löjlig sak :P



Men jag och humlan, skriver hon något gay i sin blogg om mig då måste jag ju bara skriva nått gay om henne i min blogg. Hel skumt men sant haha.



Även om vi vet att vi är bäst och att vi tycker om varandra och står ut med varandra på nått skumt sätt ;) så känns det alltid lika bra att veta att hon finns där, och att jag har iallafall henne.



Så ville bara säga tack för att du finns i mitt liv :D




Nu ska jag föröska överleva den sista timmen. Bye :D

Av Frida - 30 mars 2009 08:21

you're my sun when the rain is falling
you're the moon when the night comes
you're the air that I am breathing
you're the one that makes me believe in destiny



You make me strong.

You make me wanna fight.

You are the one that means the most to me.

When you hurt, i hurt with you.  



You are real and i love you for that.









Ovido - Quiz & Flashcards