Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Vart är världen påväg?

Av Frida - 25 mars 2009 08:52

Vill ju bara börja med att tacka Annie för att hon ska grogga med mig den 4:e haha, Berusade Fija&Annie äger :P precis som Packade Fija&Suss = sjukt mycket skratt. Är glad över att ni 2 ska med =)





Såg en sjuk sak på bussen idag, blev lite smått chockad,

3 svenska ungar med slöja, jag menar wtf, ska inte svenska ungar få vara svenska bara för att någon av föräldrarna är muslim? eller att den svenska mamman har gift sig med en?

Skit samma vilket. det såg iallafall sjukt ut.





Idag fick jag nya arbetsuppgifter igen, vilket innebär att fija kommer få ett eget kontor när vi flyttar till ny lokal i slutet av året =) Kommer blir fett nice =)

även om jag känner att jag redan har grymt mycket att göra redan så är det ju det här jag kämpar för, att dom inte ska klara sig utan mig här på jobb. Och jag kommer bara närmare och närmare det målet tycker jag :)

Idag slutar man 18:30 sen ska man hem och tvätta.




Imon ska jag till obs, ska antagligen köpa en ny mobil igen, har köpt en samsung smart phone av mamma men den är lite kass tycker jag, Batteriet håller bara ca 1 dygn utan att man knappt använder den, en massa strull när man ska lägga in saker på den och sen är där en hel del massa onödiga mappar.



Iallafall så ska jag kanske köpa en sonyericsson av kim.

Sen ska man shoppa en massa saker på obs, ska klippa mig och färga håret hos helena imon också =)

På fredag ska jag bara chilla kanske ner på DD och ta en grogg om nån vill följa med =)




Aja nu ska jag jobba vidare. Byee


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards