Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Ångest

Av Frida - 1 juni 2009 12:54

Har en sån jävla ångest.

Har 2000 kr på mitt konto och det är serigöst bara 1 vecka sen jag fick lön. Och vad fan har jag gjort för lönen kan man undra då.

Jo, jag fick ut 8000 denna månaden, ligger fortfarande back sen jag tappade plånboken. Mamma skulle ha 4000 jag gav henne 3500 och nu är hon skit sur bara för att hon inte fick dom sista 500. 4500 kvar efter det, sen hade vi en mobilräkning på 1200, hur vet jag inte :S då återstår det 3300 där 300 gick till att ladda på busskortet. dom andra 1000 kr har gått till mat, cigg en tröja och en skuld till jobb. Nu sitter man och har en fet jävla ångest för man vet att man ska betala en räkning till idag på 500 kr, och sen kommer säkert morsan begära dom sista 500 kr av mig vilket gör att jag har 1000 kr kvar att leva på denna månaden., Jippie liksom.



Funderar på att försöka hitta nån att sälja mina Papa Roach biljetter till, men tror nästan att det är lite försent för det nu, och sen lär väll erica flyga i taket också.

Men vet serigöst inte hur jag ska lösa det här. Funderar också på att ta ett lån på typ 10000 så jag kan få ordning på min ekonomi igen, för jag ska serigöst ha ut ca 14000 efter skatt nu med min nya lön, men med alla mina skulder och mina förskott så har det inte gott så bra den sista tiden, och nu går det så jävla dåligt på jobb också, jag orkar liksom inte mer nu. Och har fan börjat ge upp för jag orkar inte kämpa mer för detta jobbet nu. Så fort jag börjar slappna av så får man en massa kommentarer av göran liksom, pallar inte det för är det någon som jobbar röven av sig och kämpar så är det fan jag! Hoppas fan att han dör. Och det är allvar jag går runt och tänker på det varje dag, hoppas att han kanske hamlar i en bilolycka påväg till jobb, eller att han har tagit en överdos på klubben i helgen, och ja jag är sjuk som tänker så men fan vad jag hatar den människan.




 
 
lazarus

lazarus

4 juli 2009 22:01

Skulle först vilja säga "djävla morsa" du har. Hon borde väl kunna hjälpa och stötta dig. Det har jag gjort med mina tre tjejer. Hur som helst. Om du vill så kan jag räkna igenom din ekonomi och ge dig några tips på vad du kan göra. Det låter ju inte orimligt att klara sig på 14000:-. Att ta ett lån kan också vara en lösning i nuläget. MEN det beror på vilken ränta du kan få. INGA SMS-lån. Du kan svara på min blogg så länge och jag publicera den inte.

http://lazarus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards