Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Frida - 23 juni 2009 11:18

Äntligen har det hänt. =)

Fija har fått lägenhet och ska flytta från hjärup =)

En fin 2:a i arlöv - V promenaden =)

Inflyttning nästa vecka.



Känner mig lite stressad jag menar jag har typ INGENTING haha kommer sitta där i min stora lägenhet som är helt tom haha :P

Nej men det är mycket som fattas. Det är ju inte fråns man väl får lägenhet man fattar hur mycket saker egentligen är man måste köpa hem och som fattas. Helt sjukt. Tur att man har mamma haha kommer råna henne på det mesta sålänge tills man har råd att köpa eget.



Är lite nervös konstigt nog :S

Det är detta jag har strävat efter nu i 2 år. Ett eget hem.

Och nu när jag har det så har jag ångest för jag inte tror på mig själv. Jag tror inte att jag kommer klara av det. Och när alla kommer och hackar ner på en gör det inte saken bätte så TACK ANNIE för det du sa igår blev riktigt glad =)



Kommer sakna mamma har jag kommit fram till, hon kan vara ett riktigt pain in the as men fan vad underbart vi har det nu ändå. Trivs riktigt bra att bo med henne. Det är första gången på flera år som jag känner så. Och därför känns det som att jag inte är riktigt redo att flytta ut än vill ha lite mer mammatid haha. Men det löser sig =) Är nog bara rädd för att jag kommer bli ensam, Och ja jag vet att du kommer vara med mig jätte mycket och stötta mig och hjälpa mig erica, men jag är rädd ändå. Haha Känns som man har blivit liten igen för fan. Nu ska man liksom ut i stora världen ha sitt eget hem och egna ansvar, innan fixa mamma allt hur ska jag klara allt det själv??



Idag har jag iallafall ringt runt och gett ut min nya adress till folk som behöver den, jag har fixat ett elbolag (med hjälp av mamma) skrivit på en adressändring och kollat runt på saker som jag behöver nu till nästa vecka så som säng och tv kan vara bra haha.




Denna veckan blir jobbig som fan.

Måndag: Skriva kontrakt & träffa humlan [x]



Tisdag: Äta middag med farmor & fylla i papper []



Onsdag: Möte på vårdcentralen &  möte på Burlövs bostäder []



Torsdag: Börja sortera i förrådet []



Fredag: Vila & hämta möbler []



Lördag: Sortera och packa []



Söndag Sortera och packa []





Önska mig lycka till säger jag bara haha

Ovido - Quiz & Flashcards