Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Frida - 11 juni 2009 11:18

Har varit ledig nu mån - ons och fy fan vad mycket man har hunnit med =)

Sjukt trevligt alla dagarna även om jag känner mig riktigt sliten idag när man är tillbaka på jobb =)



Började på måndag med att man stod i 3 timmar och gjorde om sig till flicka. Sen bar det av till obs för att köpa studentpresent till humlan.

Blev en silverring och en blomma =)

Sen kl 19 så vad det dax att fira humlans student. Trevlig kväll med lite kul folk =)



Tisdag vaknade man vid 10:30 och fick panik av att klockan redan var så mycket hade liksom planerat att sticka in till dk redan vid 2 haha, men det sket sig så det blev redbull och cigg i arlöv och hämta humlan innan man kom till malmö där man tog tåget 15:30 ;) kom till dk och efter lite vandring så hittade vi en taxi som körde oss till vega =) stod och köa en stund men blev hungriga och gick och åt skit pulig mat =)

Köa en stund till sen blev det insläpp kl 19 =) tog dock ända till kl 22 innan Papa Roach började spela och med dom extremt dåliga förbanden var det nästan så att man gav upp. Men som alltid så gör Jacoby shaddix den 1 timme och 40 minuter långa konserten helt klart värt allt regn, springande i trappor och väntan =) Han är helt klart bäst på att göra en bra spelning. Inte nog med att han är helt sjuk i huvudet och är helt jävla sjukt snygg så är ju musiken faktiskt skit bra den också. =)

Kommer ju lätt att se dom en tredje gång =)

Och att vara där med humlan när dom spelade våra låtar var ju bara pricken över i:et =)



Alltså en fucking AWSOME dag.




Igår onsdag så försov jag mig. Vaknade kl 11:30 hade grymt mycket att göra så redan 12:00 cyklade man till fasters för att köpa blommor och hämta ut paket. Efter det vidare till zoo för att handla till tjockismusen =)

Och sist tempo för att handla mat. När jag väl kom hem ville jag bara lägga mig och dö. Det är liksom inte så att dom har allt på samma stället i hjärup utan antingen så ligger det i mitten i hjärup som tempo gör eller halvvägs till lund som fasters gör eller typ i lomma som zoo gör =) Så snacka om att fija var trött. Började förbereda maten och efterätten direkt. Morsan fyller för fan 45 =) hade en trevlig kväll med henne sen när hon kom hem. Och jag har nog inte sett henne så lyklig på länge som när hon tittade in i köket och såg färdig lagad middag och lite presenter på  bordet =)

Känns riktigt bra att få ge henne det. Hon har fan varigt helt underbar den senaste tiden.




Och idag när man kommer till jobb och öppnar sin mejl så har man fått lägenhetserbjudande =) Kan det blir bätte liksom =)

Humlan och jag ska dit och kolla kl 5 sen ska man höra av sig imon.

Hade hellre bott i byn men vi får se vad som händer. Nu är det iallafall pågång =)


Ovido - Quiz & Flashcards