Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Stolt rökare.

Av Frida - 1 juni 2009 12:36

Är så jävla trött på allt jävla snack om rökare.

Vad fan är problemet liksom?

Först tog dom bort rökare från resturanger, nu för ett tag sen så skaffade dom en rökruta på centralen. HUR MÅNGA RÖKER DÄR???? Ingen som jag har sett iallafall.

Dom klagar på oss vid busshållsplatser mm.

Och jag är så trött på det så jag kan spy!




Idag så fick jag reda på att dom tänker göra rökning förbjudeT på uteserveringar nästa år.

Jag menar WHAT?? ska vi inte få lov att Röka utomhus nu heller.

Nej men va fan bygg en jävla glas glob i mitten av sverige istället där alla rökare kan åka till om dom vill röka, stäng in oss och gör det helt omöjligt för oss rökare att vara helt  normala människor. Skulle det inte göra sverige mycket bättre.??????


Nej fy fan, fattar inte anledningen till att vi inte ska få röka ute. Inne kan jag förstå att det kanske inte är så kul för ikkerökare att ha rökare som sitter och bolmar där dom äter, men helt serigöst ska man inte få röka ute???

Nej fy vad sur jag blir.

Det är så jävla patetiskt.

Vad är nästa steg, ta bort oss rökare totalt? sluta sälja cigg och göra det olagligt.??

DET KOMMER INTE ATT HJÄLPA!!!




Jag är rökare och det är jag inte stolt över, men jag står för det.

Och jag vet att det är farligt mm.

Men det skiter jag i. Jag älskar mina cigg, dom är en del av mig, och om jag får en sjukdom utav dom så får jag väll få det då!! Det är väll den risken man tar när man börjar röka eller?

Jag kommer antagligen inte sluta röka fråns jag känner att jag klarar mig utan dom. Och när jag känner att jag inte vill röka längre.

Men just nu så vill jag röka, och jag vill inte sluta.

För en fija utan cigg är ingen Glad fija =)

Och den dagen ni tar ciggen ifrån oss rökare lovar jag er att det kommer bli ett helvete för dom som beslutar sig för att göra det. För det är fan inte bara jag som känner såhär det är jag säker på!!!

 
 
lazarus

lazarus

4 juli 2009 22:28

JNag har rökt sen jag var 13-14 och lyckades sluta efter ca 25 år. Mest tack vara snuset som jag höll på med i många år och tuggtobak. Men sen för ca 15 år sedan tog jag beslutet att sluta helt. Gick till Apoteket och köpte Nicotinell eller vad det hette. Efter 3 månaders tuggande och ömma kinder klarade jag mig även utan tuggummi. Så det går om man vill. Ska man hårddra det så blåser du ju något i någons ansikte som denne inte vill lukta på. Vore ju inte så kul om jag rapade vitlök eller fes i facet på dig. Dessutom förstör du hälsan och slösar bort pengar, som du ju inte har så mycket av.
Men för att sluta med något måste man ha viljan. Men skulle inte statsmakten dra in så mycket pengar på rökarna skulle det vara förbjudet för länge, länge sedan.

http://lazarus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 19 april 2010 20:43

Detta jävla namnet förföljer mig haha. Som alla vet så kallas jag ofta bitch. Och ja jag kan ju inte annat än att hålla med vissa gånger :P. Men nu har detta öknamnet förföljt mig till jobbet haha. Jag är EMC Malmö's Största Bitch hahahaha. Gan...

Av Frida - 11 april 2010 15:34

Fan vad jag hatar mitt tråkiga liv ibland. Man ser liksom alla runt omkring en som går vidare med sina liv och som verkligen är lyckliga. Jag fick den frågan för ett tag sen. "Är du lycklig?" Jag kunde inte svara på den frågan utan att tänka ti...

Av Frida - 13 mars 2010 11:45

Är så jävla trött på folk. Vad är det svåra med att vara ärlig? Jag har aldrig varit den som har svårt för att vara ärlig just på grund av att jag tycker inte att det finns någon anledning till att ljuga. Men antagligen så är jag en på miljonen...

Av Frida - 10 februari 2010 22:09

Vet inte hur mycket mer jag orkar nu. Att jobba ihop med min så kallade "pappa" tar verkligen alla krafter av mig. Det blir bara värre och värre för varje månad. Orkar inte ens försvara mig längre utan istället är jag bara tyst. Men om jag in...

Av Frida - 8 februari 2010 20:20

Ibland undrar jag vilken ålder folk har som jag umgås med. Känns konstigt nog som om man har ett umgänge på 14+. Eller umgänge kan jag väll inte kalla det eftersom att jag sorgligt nog inte umgås med folk längre. Just på grund av deras ständiga...

Ovido - Quiz & Flashcards