Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Frida - 4 augusti 2009 11:16

Tihi nu är det bara 3 dagar kvar sen flyttar jag :D

Var på ikea igår med farmor handla sakerna till köket =)

Dammsugaren hämtar vi nästa vecka =)

Sängen hämtar vi imon. <3

Bokhyllan är redan klar =)

Hmm ja då ska man bara hitta en fotpall, soffa, lampor och en cykel också sen är det typ klart haha :D





Är helt jävla slut just nu.

Går liksom upp kl 5 går ut me hunden, gör mig iordning och går till bussen.

Är på jobb mellan 7 & halv 8. Jobbar till halv 5 - 5 tiden sen är man hemma i lomma igen runt halv sju går ut med hunden en timme och sen blir det soffan resten av kvällen.

Jag behöver så fler timmar på dygnet ;)

Tihi har gått ner 2 kilo på dessa dagarna i lomma :p

Kan bero på att jag inte hunnit att äta, inte bra.

Och sen är man ute med hunden så fort man inte jobbar. Riktigt nice =)






Längtar bara till på lördag.

Flytta in och hålla på me lägenheten sen är man ledig till den 18:e =)

Lägheten är väldigt välkommen och behövande haha.

Ska man bara försöka att ta det lite lungt under den veckan också haha. :)





Idag ska man iväg o handla lite, fixa sängen imon städa och betala sista räkningen på torsdag :D på fredag kommer göran och ph hem så då ska jag till hjärup :D

Min sista dag där Mohahaha

Sen ska man upp halv 7 på lördag och börja flytta halv 8 :D haha

Hör av er om ni vill hjälpa till och bära haha :P





Nu ska jag ut o röka :D Bye suckers ;)

Ovido - Quiz & Flashcards