Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Frida - 2 augusti 2009 17:35

The bitch is back :D




Ville bara skriva att Fija is back :D

Fuck everybody because I am fucking awesome.

Ni korkade idioter vill jag be att hålla er borta från mig.

Vill inte höra ett ord från er käft igen.

Im done with you idiots.




Och ni som kallar mig vän.

Haha ja vad ska jag säga.

Ni vet själv om jag vill ha me er att göra eller inte.

Men dom flesta har åkt bort nu.

And do you know what?

Jag har aldrig mått bättre än nu när jag har insett att va ska jag med er till?

Jag mår ju bara kasst av er.

Och mår så jävla bra utan er :D

Pallar inte med IQ-befriade människor mer.





You dont know me.

Just shut the fuck up and get over yourself :D





Sitt ni där med era falska egon.

Jag är klar med att sitta och låtsas bry mig.

För vet ni vad?

Jag bryr mig inte ett skit om era fucking problem.






Im just me. And I love it.

Fija = the biggest egoist ever :D <3





Bye suckers have a fucking wonderful life.


.

.



Ovido - Quiz & Flashcards